yeah 2009/03/01

nareszcie sie wyspie jak czlowiek. wielkie malzenskie loze wypelnilo cala moja sypialnie.












inni (4):

08:32, Anonymous Anonimowy:

huhuhuhu to nie małżeńskie a "orgietkowe" conajmniej na 3kącik ;) Pozdrowienia od Twojej mam nadzieję ulubionej mężatki:*

23:58, Blogger A.:

hm, może zajrzę obejrzeć? ;p :D

00:25, Blogger mihu:

zapraszam wszystkie panienki do ogladania mojego lozka! moje ulubione mezatki takze :)

21:51, Blogger Andrzej:

przed chwilą, razem z dwoma ziomami, skręcałem moją pierwszą szafę (jeszcze nie skończyliśmy) - i muszę powiedzieć, że nawet fajne są te składane meble! xD nie powiem, żebym chciał to codziennie robić, ale pozytywnie kojarzy mi się z klockami lego :), do tego jest satysfakcja kiedy mebel nabiera kształtu i piwo też jest dobre!

<< powrót