bleeee 2009/02/23

zawsze wiedzialem ze oskar nie mowi nic o filmie tak naprawde. ale teraz to przesadzili. 8 dla takiego badziewia? to mi przypomina szal na punkcje maslowskiej i jej ksiazki. film probujacy sie nieudolnie wzorowac na "miescie boga", z fabula tak naciagana, ze az boli i tandetnymi scenami, ktore tylko wprawiaja w zazenowanie. bardziej by sie nadawal do malin niz Paris. tego nie da sie ogladac praktycznie. straszne.a bylo tyle filmow w tym roku.

inni (4):

17:13, Blogger A.:

Nie wiedziałam, ale chętnie obejrzę to badziewie. Kibicowałam Milkowi i cieszę się z figurki dla Seana :)

17:18, Blogger A.:

btw titanic dostal 11 oscarow :D

14:36, Anonymous Anonimowy:

Oglądałem ten film.. i przyznaję rację!Zdjęcia i muzyka - bardzo mi się podobały , ale "całokształt"... Słaby , nudny i "za długi" Gdyby "MILIONERZY" miały 10000 pytań do finałowego pytania , to film trwałby pewnie z 30 godzin.... dobrze , że nie byłem w kinie ;)
konyo

08:30, Anonymous Anonimowy:

Seana jeszcze nie widzialam ale Slumdog zdecydowanie po godzinie oglądania rozczarowuje. Buziak dla recenzenta

<< powrót