dowiedziałem się 2006/09/27

wreszcie sie dowiedziałem co to jest ten UKLAD, ktory od lat rzadzi Polska. powiedizeli mi przedstawiciele PISu na konferencji dzisiejszej. otoz UKLAD uzywajacy technik opreracyjnych wzgledem poslow probujacych wprowac lad i porzadek, podnoszacych standard moralny, wychowujacych caly narod to nie kto inny a przebiegla pani posel Beger z kamera, ktora kupila w mediamarkt i nagrala nia 'negocjacje'. ten oto UKLAD wspaniale zorganizowany ma sie dobrze, chociaz coraz gorzej. a negocjacje? mamusiu, mamusiu przeciez inni tez tak robia to dlaczego ja nie moge? mamusiu.... pani Beger jednak faktycznie musi byc niesamowita skoro potrafi przez 17 lat rzadzic krajem. za godzine mam samolot do dublina. wyjezdzam i nie wroce. bo po co mialbym wracac?

inni (12):

14:29, Blogger c3h7no2:

jak tak dalej bedzie szlo, to juz widze, jak sie komuszki i inne komarki spowrotem zlatuja... czarno to widze... czarno...

18:14, Anonymous Anonimowy:

ja prosze o azyl polityczny w Krolestwie Hiszpanii :P

00:05, Blogger Andrzej:

to ja uciekam do szkocji... w piątek rano. cu

01:20, Anonymous Anonimowy:

a właśnie dotarła do mnie ta radosna wiadomość. Baw się superowo!

09:29, Blogger mihu:

ale o co chodzi? gdzie andrzej jedzie? przedluza wakacje?

12:39, Blogger Andrzej:

sesja byla ciezka i dostalem w prezencie od dziekana przedłużenie wakacji ;).
odwiedzam rodzine w szkocji - raczej na kilka dni, ale jakby w kraju sie pogorszylo to zostaje... w szkocji rzecz jasna ;)

13:51, Blogger c3h7no2:

to ja odjade.

13:52, Blogger c3h7no2:

tfu - to ja DOjade mialo byc.

15:57, Anonymous Anonimowy:

tłumaczy sie winny... Andrzej do Szkocji a Ty odjedziesz do innego :>

16:25, Blogger Ania:

trzeba by sie wkoncu wziazc i zmontowac ten rzad na emigracji
a tak wgle pragne zauwazyc, ze plany nasze moga splic na panewce z powodu tego ze bedziemy siedziec wszyscy w kiciu za te tu wypisywania...trza zniknac jak Hubert...ehhh...

18:48, Blogger c3h7no2:

to ja bede prezydentem!albo ewentualnie królową.

20:28, Blogger mihu:

ja bede pociagal za sznurki. to jest najlepsze. ja wiem gdzie jest hubert. hubert jest w jednym z 3 mln mieszkan!

<< powrót