The Wonder Years 2008/03/31

dawno juz o tym zapomnialem, ostatnio sobie przypomnialem i ogladam. w 90 latach siadalo sie z rodzicami i ogladalo. nie ma to zwiazku z tym ze musze pisac prace. zadnego.

inni (4):

02:27, Blogger Andrzej:

o kurde! widze, ze sytuacja powazna - naprawde ci sie bardzo nie chce...

a co do cudownych lat ... to zaraz sciagam :). tez mam co robic, ale chce chociaz kilka odcinkow obejrzec - tak z sentymetnu.

z takich seriali z dziecinstwa ostatnio sciagnalem star trek (seria z tym łysym jako kapitanem) i juz mi sie tak bardzo nie podobalo tak jak wtedy gdy bylem w zerówce (chociaz, gdyby przemontowac i opatrzyc odpowiednim komentarzem, star trek ma potencjał na niezla komedie). z tym serialem moze byc inaczej, bo star trek tylko ja w domu ogladalem, a do cudownych lat, tak jak piszesz, zasiadalo sie cala rodzina i wszystkim sie podobalo... chociaz moze to, ze rodzina ogladala to nie jest taki dobry miernik jakosci serialu - w koncu do dynastii, tez sie u mnie w domu zasiadalo.

08:18, Blogger A.:

mnie tylko zastanawia czy to jest marylin manson, czy nie...

04:23, Blogger mihu:

cudowne lata sa fajne i nijak ich porownowac do dynastrii. to jest serial starej daty o niezerowej wartosci edukacyjnej. a czasem nawet calkiem smieszny

19:40, Blogger c3h7no2:

nie. to jest marilyn manson:
http://www.jimmyr.com/blog/img/1018_36_226_2007.jpg

<< powrót